Под капака на новата Toyota Sequoia, място намира новият 3.5-литров, V6-цилиндров, би-турбо бензинов мотор и електромотор, чиято обща мощност възлиза на 437 к.с. с което марката декларира загрижеността си и към околната среда. Серийно хибридната система е куплирана с 10-степенна, автоматична трансмисия предаваща движението към четирите колела. Разхода на гориво не е споменат, но имайки предвид способността на хибридната система да задвижва модела в изцяло електрически режим, би трябвало да очакваме задоволителни стойности, спрямо мощността която се предлага. Освен стандартната версия е предвидена и такава, насочена към по-екстремният офроуд с заключващ се заден диференциал и куп системи подпомагащи прекосяването на пресечени терени.
Интериора повтаря почти на 100%, този в пикапа - Tundra, но усещането за лукс е засилено, чрез малко по-скъпите материали, различните разцветки на тапицерията и серийното амбиентно осветление. Пред водача място намира познатият 12.3-инчов, цифров инструментален панел, а мултимедийната система е налична с 8 или 14-инчов дисплей. Странно е решението на компанията, третият ред седалки да няма възможност да се прибират в пода, но явно това си има някакво логично обяснение, което за нас остава загадка. Няма нужда да се споменава, че на борда още от базовото ниво на оборудване, място намират редица системи и асистенти подпомагащи шофирането. Моделът ще се предлага във версия с 7 или 8 места, а производството ще се осъществява в Тексас. Цените все още не са оповестени.
Няма коментари:
Публикуване на коментар