Докато се занимаваме с новият Citroen Jumper, премиера направи един не по-малко интересен товарен модел, а именно новия Renault Trafic и технологично еднаквия Opel/Vauxhall Vivaro. Както се очакваше за задвижване фирмата ще заложи на изцяло новият 1.6 литров, би-турбо DCI агрегат, който ще се предлага и с една турбина. За сега не се споменава с каква мощност ще бъдат различните версии, но според информацията най-мощната версия ще предлага среден разход от максимум 6л/100км. Продажбите в Европа ще започнат през лятото, като ще се предлагат две дължини на междуосието и две нива на височина на тавана. Като цяло ще се предлагат над 270 вариации на кабините и оборудването, което ще направи избора на клиентите сложен. Все още не разполагаме със снимки на интериора, но сме сигурни, че е обърнато подобаващо внимание на комфорта и ергономията.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
За задвижване моделите ще разчитат на новият 1.6 литров, биттурбо дизел, който ще се предлага във версии на мощност от 120 и 140к.с. Съчетани със Стоп/Старт системата средния разход ще се движи в рамките на 6.1л/100км. За клиентите, които няма да пренасят тежки товари ще се предлага и версия с 1.5 литров DCI и мощност 90к.с. Неговия разход обявен от производителя е 5.7л/100км.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
За задвижване моделите ще разчитат на новият 1.6 литров, биттурбо дизел, който ще се предлага във версии на мощност от 120 и 140к.с. Съчетани със Стоп/Старт системата средния разход ще се движи в рамките на 6.1л/100км. За клиентите, които няма да пренасят тежки товари ще се предлага и версия с 1.5 литров DCI и мощност 90к.с. Неговия разход обявен от производителя е 5.7л/100км.
Няма коментари:
Публикуване на коментар