Днес режията показа първият си би-турбо дизелов агрегат, който ще трябва да бъде вграждан в моделите от компактния и средния клас. той е с работен обем от 1.6 литра и разполага с две каскадно свързани турбини разработени съвместно с инженерите от F1. Те от своя страна доставят висока мощност при ниски обороти. Според информацията 90%, от мощността е налична още от 1500об/мин. Благодарение на би-турбо технологията, турбо дупка практически не съществува, а литровата мощност е 100к.с. Общата мощност на дизеловият агрегат с директно впръскване на горивото е 160к.с. За експлотационните разходи също е помислено. Ангренажният ремък е заменен от верига, която ще се сервизира на минимум 250 000км, а интервала за смяната на масло е 30 000км. Нормите които покрива новият агрегат са Евро6. Все още не е известно кой ще бъде първият модел разполагащ с този агрегат, но най-вероятно това ще бъде четвъртото поколение на Megаne. Има вероятност обаче преди това най-вероятно ще го видим и в Петото поколение на Renault Espace, което ще бъде представено в Женева. При всички случаи моделите на Mercedes също ще се възползват от абитюрентката.
Няма коментари:
Публикуване на коментар