Корейците разпространиха първите официални снимки на новото поколение Hyundai Santa Fe, което ще бъде представено официално по време на автосалона в Женева. Както се предполагаше моделът е израснал във всяко едно отношение и вече без замисляне може да се изправи пряко срещу немските конкуренти в лицето на BMW X3, Mercedes GLC и разбира се Audi Q5. Собствениците на новият модел ще се радват на премиум обстановка за 5 или седем човека, без следа от евтините пластмаси, които правеха лошо впечатление до сега. Всички модерни системи и асистенти ще бъдат налични за модела, а задвижването на четирите колела е от ново поколение.
Под капака място ще намират бензиновият, 2.0 литров турбо мотор и дизеловите 2.0 и 2.2 литрови агрегати, които ще са куплирани предимно новата 8-степенна, автоматична трансмисия. Това ще бъде и първият, корейски, дизелов модел предлаган на пазарите в САЩ.
Повече информация и снимки очакваме в близко бъдеще, а до тогава остава новината, че очакваната надценка за новото поколение на Santa Fe ще е около 10%, но въпреки това ще продължава да бъде по-ниска от тази на споменатите конкуренти. За тези които искат още по-премиум имидж, корейците са подготвили премиум SUV, който ще бъде базиран на същата платформа, но за него ще трябва да почакат поне още една година.
+++++++++++++++++++++++++++
В Европа моделът ще се предлага с 2.0 литров, бензинов агрегат с мощност 150 и 182к.с., както и с 2.2 литровият дизел, чиято мощност е 197к.с. Серийно задвижващи ще са предните колела, а новата система 4х4 снабдена с електрически шалтер ще се предлага срещу доплащане. Базовите версии в Европа ще бъдат налични с 6-степенна, механична трансмисия и задвижване на предните колела. Автоматичната 8-степенна трансмисия и задвижването 4х4 ще се предлагат срещу доплащане. Повишението на цените спрямо настоящият модел е 5%, което може да бъде преглътнато предвид направените промени в модела.
Повече информация и снимки очакваме в близко бъдеще, а до тогава остава новината, че очакваната надценка за новото поколение на Santa Fe ще е около 10%, но въпреки това ще продължава да бъде по-ниска от тази на споменатите конкуренти. За тези които искат още по-премиум имидж, корейците са подготвили премиум SUV, който ще бъде базиран на същата платформа, но за него ще трябва да почакат поне още една година.
+++++++++++++++++++++++++++
В Европа моделът ще се предлага с 2.0 литров, бензинов агрегат с мощност 150 и 182к.с., както и с 2.2 литровият дизел, чиято мощност е 197к.с. Серийно задвижващи ще са предните колела, а новата система 4х4 снабдена с електрически шалтер ще се предлага срещу доплащане. Базовите версии в Европа ще бъдат налични с 6-степенна, механична трансмисия и задвижване на предните колела. Автоматичната 8-степенна трансмисия и задвижването 4х4 ще се предлагат срещу доплащане. Повишението на цените спрямо настоящият модел е 5%, което може да бъде преглътнато предвид направените промени в модела.
Няма коментари:
Публикуване на коментар