Вътре положението е още по-прекрасно в своята нормалност. Няма много снимки, но от това с което разполагаме, оставаме с впечатлението, че интериорът ще е близък с този на Rexton и Khan, но с физически копчета за климатика. Истински, въртящи се копчета с дисплеи. Не е нужно да ровиш в пет подменюта на някакъв таблет, докато се опитваш да не влезеш в канавката. Има си и скоростен лост, а не някакво копченце, което се чудиш дали си натиснал.
Това не е кола за селфита. Това е камион. Базиран е на старата рамкова платформа на Rexton. Плътен заден мост, пружини, носеща рама. Желязо върху желязо. Дълъг е над пет метра, товари над един тон и тегли три тона и половина. Това е работна сила, а не лайфстайл аксесоар. И най-важното - под капака няма кабели и обещания за екологичен рай. Обещани са бензин и дизел. Вероятно онзи 2.2-литров турбодизел, който просто работи. Без да ти обяснява колко е загрижен за теменужките в Алпите. Бензиновият най-вероятно ще е 1.5 литровият, турбо мотор от KGM Actyon, който ще се предлага само с автоматична трансмисия за повече престиж.




Няма коментари:
Публикуване на коментар