А какво правят хората, чиито коли могат да спрат всеки момент? Чакат. До 29 октомври. Дотогава се надяват, че колата няма да ги предаде. И тук не свършва. Преди няколко седмици - пак същата история. 92 хиляди Jeep Jeep Grand Cherokee. Софтуерен проблем. Явно в Stellantis са забравили, че колите се правят от хора, а не от софтуер. Преди това - 287 хиляди минивана Chrysler Pacifica. Проблеми с кормилното управление. Всичко се разпада. Колите вече не са каквото бяха. Те са просто поредната купчина желязо, която се нуждае от ремонт.
Stellantis. Единственото, което знаят, е да прибират колите. Защото така е по-лесно, отколкото да правят качествени автомобили. Добре, че не продават много от тези.
Няма коментари:
Публикуване на коментар