За интериора не казват нищо. Сигурно е голяма тайна или пък още го довършват с тиксо и тел. Но едно е ясно - вътре ще е с Huawei Harmony, демек екран до екран и гласов асистент, който ще ви говори, докато вие се чудите дали изобщо има смисъл да му отговаряте. Накратко - кола, която е по-умна от средностатистическия собственик.
Да не пропуснем най-важното - какво движи това нещо? Електрическо задвижване. За него също нищо не се знаем или поне не ни казват конкретни цифри. Вероятно защото ако знаехме всичко, нямаше да е толкова мистериозно. Според нас обаче изглежда, че този Н5 е технически доста близко до AITO M5 , което означава, че базовата версия вероятно ще разчита на един електромотор, задвижващ задните колела. Тоест, не очаквайте да правите дрифт като професионалист, но ще се движи. А батерията? Като се има предвид ценовият диапазон, в който се целят, в най-добрият случай може да очакваме капацитет от 80 кВтч. Това, ако приемем, че китайците не ни лъжат, би трябвало да стигне за поне 500 км. в реални условия. Или поне до първата зарядна станция, ако шофирате както си трябва. Но по-интересното е, че платформата на Aito M5 позволява и наличието на хибридна технология и двигател с вътрешно горене. Което пък ни кара да се питаме: дали ще видим такава версия в гамата на Н5? Само времето ще покаже. Може пък да се окаже, че не всички ще трябва да ставаме фанатици на електричеството. Поне засега.
+++++++++++++++++++++++++++++++++
Ето и официалната информация относно задвижването на модела. Да започнем с хибрида. Значи, имаме някаква литиево-желязо-фосфатна батерия с "неопределен капацитет". Което е чудесно, нали? Никой не знае колко е голяма. Но пък ще ви осигури до 230 км. пробег в изцяло електрически режим, което е достатъчно, за да стигнете до най-близкото кафене за "специално" кафе и да се върнете обратно. А ако, не дай си Боже, ви се наложи да излезете извън града, имате 1.5 литров бензинов мотор с мощност 98 к.с. 98 конски сили! Това е за косачки, не за автомобили. Но пък с него общият пробег ще се увеличи до 1300 км. Така че може да стигнете доста далеч. Хибридът се задвижва от електромотор с мощност от 204 или 245 к.с. Защо две опции? Ами, защото могат. Колкото и да са, те се борят с тегло от 2 тона, а максимална скорост от 180 км/ч. е ограничена по електронен път.
Сега, електрическата версия. Тя е оборудвана само с по-мощният електромотор. Защото, нали, електрическите автомобили винаги са по-мощни, за да могат да изминат по-малко километри. Батерията осигурява пробег с едно зареждане от цели 655 км. Което звучи добре, нали? Докато не си помислите, че трябва да я зареждате с часове. Декларираното тегло на този електрически звяр е 1960 кг., а максималната му скорост е вече 200 км/ч. Така че, може да стигнете до средата на пътя по-бързо, преди батерията да свърши и да ви остави насред нищото.
Няма коментари:
Публикуване на коментар