вторник, 18 юни 2024 г.

Обновеното Audi e-tron GT с повече мощност, по-големи батерии и с 20% по-висока цена

 

След обновяването на Porsche Taycan, сега идва ред да видим и обновената версия на неговият братовчед, която бе представена късно снощи. Представеният през 2021 година Audi e-tron GT, получава значителни технически ъпгрейди, благодарение на които обхвата и мощността са значително подобрени. Дизайнерите не са посмели да променят визията на модела, но благодарение на това, че базовият модел вече ще бъде наличен с новият S-пакет, то той веднага може да бъде различен от настоящият модел. 

Базовата версия - Audi S e-tron GT, вече разполага с мощност от 670 к.с., последвана от RS e-tron GT със своите 845 к.с. Новост в моделната гама на модела е версията RS e-tron GT Perfomance, която със своите 912 к.с. се превръща в най-мощният модел в историята на марката. За всички модификации е налична опцията Overboost, която доставя допълнителна мощност от 94 к.с. в рамките на 10 секунди. Според информацията най-мощната версия ,ускорява от 0 до 100 км/ч. за 2.5 секунди, а максималната скорост която може да постигне е ограничена на 250 км/ч. 

Всички версии са със задвижване на четирите колела и са снабдени с четири електромотора и подобрена регенеративна спирачна система, която опционално може да бъде оборудвана с въглеродно-керамични дискове с 10 бутални предни апарати. Тяговите батерии налични за модела са с капацитет от 97 или 105 кВтч., които в рамките на 18 минути могат да бъдат заредени от 10 до 80%, като за първите 10 минути вече е налична енергия достатъчна да бъдат изминати до 280 км. Освен електромоторите, батериите и спирачната система, промени са направени и на стандартното въздушно окачване, което поддържа автомобила постоянно в хоризонтално положение. Опционалното адаптивно окачване идва директно от Porsche Taycan Turbo GT, заедно с управляващият заден мост и разполага с няколко режима на работа включително и такъв специално проектиран за шофиране на писта. 

Интериора като че ли е останал на заден план, но въпреки на това веднага впечатление правят новите седалки и промененият дизайн на волана. цифровият инструментален панел пред водача е с нови графики, а опционалният панорамен покрив вече може да бъде затъмнен с помощта на бутон. Продажбите на обновеното e-ton GT ще стартират още от следващия месец с цени от 126 000 евро, което е с над 20% повече от това, което марката искаше за базовият модел преди 3 години. 




Няма коментари:

Публикуване на коментар