Промени в интериора няма, но оборудването е станало по-богато според последните изисквания за безопасност. Серийно на борда място намират системата за предотвратяване на сблъсък, активният асистент за поддържане на скоростта, активна система за разпознаване на пътните знаци и асистента за поддържане движението в пътната лента. Налична на борда е и нова инфо-развлекателна система с 9-инчов екран.
Под капака също има известни подобрения и промени. От моторната гама отпадат дизеловият агрегат, както и 3-цилиндровият 1.0 литров бензинов мотор. Базовата версия ще разчита на 1.5 литров, 4-цилиндров атмосферен мотор с мощност 116 к.с. с механична скоростна кутия и задвижване на предните колела. Над него е разположен и 1.4 литров, турбо бензинов мотор оборудван с 48-волтова лека хибридна система, чиято мощност възлиза на 129 к.с. Той ще се предлага с автоматична трансмисия и опционално задвижване на четирите колела. На някои пазари моделът ще бъде наличен с хибридна технология от Toyota, която направи дебют в Suzuki Grand Vitara преди две години. Според неофициална информация марката предвижда наличието на нов 1.2 литров, който трябваше да бъде наличен в наследника на Vitara, но това все още не е потвърдено официално. Продажбите на обновеното Suzuki Vitara в Европа ще стартират от това лято, като цени все още не са оповестени. При всички случаи обаче очакваме поне 10% увеличение на цената при базовата версия.
Няма коментари:
Публикуване на коментар