събота, 6 април 2024 г.

Mazda BT-50 с освежен външен вид, но без технически подобрения



Предлаганата предимно на азиатските пазари и Австралия - Mazda BT-50, получава леки козметични промени. Тясно свързаният с Isuzu D-Max, който миналата година също получи своят фейслифт, явно в скоро време няма да получи свой наследник и е подложен на планирано освежаване. Външните промени са по-скоро символични, но показват намеренията на марката да бъде съпричастна с новите разпоредби за декарбонизация в областта на климата, които налагат прекратяването на употребата на никелови покрития за декорация при автомобилите. Това се вижда от пръв поглед, тъй като моделът се сдобива с лъскави черни детайли заменящи никелираните елементи и пиано лак радиаторна решетка. Дизайна на предната броня също е леко променен, а по-високите нива на оборудване получават и декоративна предпазна плоча придаваща по-груб вид на модела. 

За разлика от своят роднина, обновената Mazda BT-50 няма да получи изцяло електрическа версия. Пикапът ще продължава да разчита на 1.9 и 3.0 литровите, турбо дизелови мотори с мощност съответно от 148 и 187 к.с., куплирани с 6-степенна, механична или автоматични трансмисии задвижващи задните или четирите колела в зависимост от версията. не се съобщава това, дали моделът на Mazda ще получи усъвършенстваната система за движение извън пътя с няколко режима на работа според пътната настилка.

Странно е и решението на марката да не предлага цифров инструментален панел пред водача за BT-50, но все пак на борда място намира новата инфотейнмънт система с 7 или 9-инчов дисплей. Серийно на борда всички версии разполагат с разширеният пакет от асистенти подпомагащи шофирането включително адаптивният круиз контрол с функцията Stop&Go. върховите версии получават кожен и озвучителна система 8 високоговорителя. Както до сега Mazda BT-50 ще се предлага във версия на кабината с 2+2 и 4 врати и съответно 2 и 5 места. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар