четвъртък, 8 февруари 2024 г.

Обновеният Ford Puma само с 3-цилиндрови бензинови мотори и изцяло нов интериор

 Убиецът на Ford Fiesta, получава своето планувано обновяване. Тъй като компактният кросоувър изглежда все още твърде добре, външни промени почти не са правени, ако изключим някои дребни детайли, позиционирането на емблемата в радиаторната решетка и наличието на новите серийно LED фарове. Срещу доплащане за моделът ще са налични и Dynamic Matrix LED предни светлини. 

Обновеният Ford Puma обаче получава изцяло нов интериор, тъй като именно той бе слабото място на модела. Пред водача вече място намира 12.8-инчов цифров инструментален панел, а 5G инфотейнмънт системата с вградена Alexa е оборудвана серийно с 12-инчов тъчскрийн, от който се управляват и функциите на климатичната инсталация.  Пакета от асистенти на борда също е разширен и добавя нови функции като: активен асистент за поддържане движението в пътната лента, адаптивен круиз контрол с възможност за автоматично спиране до пълен покой, както и система за кръстосан трафик която автоматично намалява скоростта преди кръстовище и завой. 

Това което ще разочарова повечето от любителите на модела е, че след обновяването си той губи 4-цилиндровият - 1.5 литров бензинов мотор. Под капака на Ford Puma вече място ще намира само 3-цилиндровият, 1.0 литров турбо бензинов мотор оборудван с 48-волтова лека хибридна система, който ще се предлага във версии на мощност от 125, 155 и 170 к.с. Най-маломощната версия идва с 6-степенна, механична трансмисия, но всички останали серийно ще се предлагат с 7-степенна двудискова трансмисия. в по-късен етап ще бъде представена и изцяло електрическа модификация която ще носи името Puma Gen-E, чиято автономия трябва да бъде 380 км. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар