сряда, 10 януари 2024 г.

Mullen прави втори опит да привлече инвестиции за своят електрически SUV

 Американската компания Mullen, не можа да събере нужните средства за да финализира своят проект на електрическия SUV представен преди две години под името  Mullen Five и сега прави втори опит да привлече инвестиции с нова версия на модела наречена Five RS. Видимо Mullen Five RS  все повече се доближава до серийно производство, но все още то остава някъде напред в бъдещето. Говорител на марката заявява, че ако всичко върви по план, най-късно в средата на  2026 година, първите направили заявка за този модел би трябвало да го получат. 

Представеният днес в Лас Вегас прототип на Mullen Five RS, разполага с два двойни електромотора с обща мощност от 1014 к.с., задвижващи съответно четирите колела. Въпреки, че не се съобщава нищо за тяговата батерия, освен нейният капацитет от 100 кВтч., то компанията гръмко разяснява, че ускорението от 0 до 100 км/ч., на тежащият малко над 2.3 тона SUV,  не отнема повече от 2 секунди, а максималната скорост която може да бъде постигната възлиза на 322 км/ч. и това при положение, че се споменава автономия от 500 км. Явно всичко това обаче е само на хартия, но все пак се съобщава за двустепенна трансмисия, специален спортен режим на работа за термопомпата на тяговата батерия, окачването и кормилната система. Благодарение на 800-волтовата архитектура зареждането от 0 до 80%, трябва да става в рамките на 20 минути. 

Интериора на Five RS е далеч от този на прототипа представен преди две години, но е характерен за подобен тип модели изработен с внимание към детайла и изобилие от кожа Alcantara и Nubuck. Пред водача място намират два дисплея съответно  за  цифровият инструментален панел и инфо-развлекателна система, която от своя страна разполага с изкуствен интелект и гласов контрол. Размерите на двата дисплея пред водача не се съобщава, но те най-вероятно са идентични с тези на моделите на GM, чиито размер варира от 11 до 17.7-инча. Съобщава се още за наличието на пакет от асистенти подпомагащи шофирането, който осигурява автономно движение от ниво 2+ и система за лицево разпознаване. Седалките са четири на брой със спортен дизайн и карбонова структура, но по-скоро са насочени към комфорта, от колкото към спортните изживявания на писта. 




Няма коментари:

Публикуване на коментар