Обновеният Ford Kuga става поредният модел в Европа, който губи дизеловите агрегати от своята моторна гама. Базовата версия разчита на 1.5 литров, турбо бензинов мотор с мощност 148 к.с., куплиран с 6-степенна трансмисия задвижваща предните колела. По-нагоре в гамата е позиционирана хибридната версия с 2.5 литров мотор и електромотор с обща мощност на системата от 177 к.с. Самозараждащият се хибрид опционално се предлага и със задвижване на четирите колела. Върховият модел е Plug-in хибрид с мощност от 240 к.с. и тягова батерия с капацитет от 14.4 кВтч., която осигурява движение в изцяло електрически режим в рамките на 69 км. Серийно той е снабден с AWD технология, а въпреки общото си тегло от 2.1 тона, производителят гарантира, че ускорението до 100 км/ч. от място става за 7.3 секунди.
сряда, 17 януари 2024 г.
Фейслифт версията на Ford Kuga без дизелови агрегати
След обновяването на Ford Escape, сега и европейската версия на модела позната като Ford Kuga, също получава козметични промени които са почти идентични с тези в американският модел, който беше представен преди близо 2 години. Стилистично и двете версии вече са почти идентични, но все пак се различават една от друга по някои дребни детайли.
В интериора обаче такива не се забелязват и същият е пренесен директно от Escape с 12.3-инчовият цифров инструментален панел пред водача, заедно с 13.2-инчовият екран за новата инфотейнмънт система Sync4, благодарение на която броят на физическите бутони е намален. Серийно на борда място намира и разширеният пакет от асистенти подпомагащи шофирането, които дават възможност за автономно шофиране от 2-ро ниво. Фейслифт версията на Kuga вече ще може да се поръча и с офроуд пакета Active с допълнителни защитни елементи на броните и праговете, както и с увеличен с 1 см. клиренс.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар