Архитектурата на IM LS6 е проектирана за напрежение от 500 или 900V, което позволява на собствениците в рамките на 15 минути да заредят енергия в тяговата батерия достатъчна за изминаването на 500 км, като първите 5 минути осигуряват изминаването на 200 км. Автономията на модела в най-добрият случай възлиза на 750 км., според китайският цикъл на измерване. Моделът ще се предлага с два електромотора, но в две версии на мощност. Базовият модел ще разполага с обща мощност от 632 к.с., а върховата версия с 787 к.с. като реалната мощност доставяна към колелата не се споменава. За сметка на това става ясно, че върховата версия ще може да достигне скорост до 252 км/ч., а за ускорението до 100 км/ч. ще са нужни по-малко от 3.5 секунди.
Интериорът е издържан в познатият стил на марката с емблематичният вече за марката прибиращ се цифров панел с два сдвоени екрана и без каквито и да е физически бутони по таблото. И тук срещу доплащане ще бъде наличен рязаният волан, а на централната конзола е позициониран вертикално разположен тъчскрийн дисплей за управлението на климатичната инсталация и различните системи в автомобила. Серийно на борда място намира и автономна система за шофиране от 3-то ниво с лидар технология и множество HD камери.
Няма коментари:
Публикуване на коментар