Тази седмица китайската марка ще започне приемането на поръчки на първият си комби модел, който ще бъде наличен на пазарите в глобален мащаб. Ясно е, че този тип каросерия не е популярна сред клиентите в Китай, което подсказва, че главният пазар на модела се очакват да бъдат страните от Европа и Северна Америка. Комби версията на NIO ET5 идва две години след седана с дължина от 4.79 метра и спортен дизайн насочен към младите клиенти, а на някои пазари ще бъде налична под името ET5 Orion.
Задвижването на NIO ET5 Touring ще бъде идентично с това на седана с два електромотора с обща мощност от 483 к.с. задвижващи четирите колела. Наличните батерии са с капацитет от 75, 100 и 150 кВтч. с възможност за подмяна в рамките на 5 минути, чрез роботизираните центрове на марката, които вече са над 100 000 в световен мащаб. Пробегът с едно зареждане на батерията е в рамките между 460 и 1000 км. в зависимост от големината на батерията, но е ясно, че тези стойности в реалното ежедневие се снижават с минимум 20%.
Интериора предлага познатата от седана атмосфера с с 10.2-инчов цифров инструментален панел пред водача с 3D графики и инфотайнмън система с 15.3-инчов дисплей. На борда място намира и изкуствен интелект с който могат да се провеждат разговори по време на движение включително да получавате от него и информацията съхранена в Wikipedia. Серийно на борда място намира и автономна система за задвижване от ниво 2+, но където е позволено по въздушен път може да бъде адаптирана към 3-то ниво. Панорамният покрив ще се предлага опционално за експортните модели, както и VR технологията за развлечение на пасажерите. Не се споменава обемът на багажното пространство.
Няма коментари:
Публикуване на коментар