Китайската марка Zotue, която е собственост на GAC, представя своят компактен градски модел наречен Jiangnan U2. Електрическият модел до голяма степен е базиран върху платформата на EEZI Vc, който пък се произвежда с помощта на BAIC. Размерите и на двата модела са почти идентични, но разликата в дизайна е осезаема въпреки, че запазва еднообемната форма на каросерията. Jingnan U2 притежава по-конвенционален дизайн, който най-вероятно ще допадне на повечето от клиентите на градският електрически модел.
По отношение на задвижването обаче, моделът на Zotue има какво повече да предложи. Той ще бъде наличен с електромотор в две версии на мощност съответно от 75 и 109 к.с. За тях е предвидена литиево-желязна батерия с два капацитета, който за съжаление не се съобщава, но става ясно, че същите ще осигуряват автономия между 305 и 406 км. в зависимост от версията. Все още не е потвърдено дали и предложението на Zotue ще разполага с възможност за бърза смяна на батерията, каквото е налична в моделът на стартъп компанията.
По отношение на задвижването обаче, моделът на Zotue има какво повече да предложи. Той ще бъде наличен с електромотор в две версии на мощност съответно от 75 и 109 к.с. За тях е предвидена литиево-желязна батерия с два капацитета, който за съжаление не се съобщава, но става ясно, че същите ще осигуряват автономия между 305 и 406 км. в зависимост от версията. Все още не е потвърдено дали и предложението на Zotue ще разполага с възможност за бърза смяна на батерията, каквото е налична в моделът на стартъп компанията.
Снимки на интериора все още липсват, но се надяваме до броени дни да станат налични и добавени към този пост. Кабината ще предлага място за 5 човека, а оборудването ще е напълно достатъчно за ежедневно градско шофиране. Цените ще варират между 8 400 и 14 долара в зависимост от оборудването, а според информацията продажбите на U2 в Китай, трябва да стартират още този месец.
Няма коментари:
Публикуване на коментар