Моделното семейство на подразделението на Great Wall за офроуд насочени модели - Tank, се увеличава с още един член наречен - Tank 700. Според последните доклади в Китай, моделите на Tank се радват на огромен успех и само за последната година от Tank 300 са реализирани над 100 000 продажби, което го прави и най-продаваният SUV на китайския пазар. Заедно с Tank 100 и луксозният Tank 600 (Tank 500), марката е пласирала близо 150 000 автомобила. За това не е изненада и появата на поредният офроудър модел, който ще бъде наличен на пазара от тази пролет.
Tank 700 е базиран върху шасито от луксозният всъдеход с твърд заден мост, но дължината е по-малка заради по-късите надвеси, което позволява по-добра проходимост извън пътя. Междуосието остава 3 метра, което означава, че в интериора пътниците ще разполагат със задоволително пространство, като има място дори и за трети ред седалки, който ще се предлага срещу доплащане. Серийно моделът ще се предлага с цифров инструментален панел пред водача обособен в три кръгли сектора, а в центъра е позициониран 14.3-инчов, широкоекранен тъч за инфотейнмънт системата, под който се намира и стилен аналогов часовник. Най-скъпите версии ще разполагат с изобилие от Алкантара, както и алуминиеви декоративни елементи, които носят усещане за лукс, въпреки екстериорният хардкор дизайн. Списъкът с асистенти и системи подпомагащи шофирането е дълъг, както и този за персонализиране на екстериора и интериора.
Tank 700 е базиран върху шасито от луксозният всъдеход с твърд заден мост, но дължината е по-малка заради по-късите надвеси, което позволява по-добра проходимост извън пътя. Междуосието остава 3 метра, което означава, че в интериора пътниците ще разполагат със задоволително пространство, като има място дори и за трети ред седалки, който ще се предлага срещу доплащане. Серийно моделът ще се предлага с цифров инструментален панел пред водача обособен в три кръгли сектора, а в центъра е позициониран 14.3-инчов, широкоекранен тъч за инфотейнмънт системата, под който се намира и стилен аналогов часовник. Най-скъпите версии ще разполагат с изобилие от Алкантара, както и алуминиеви декоративни елементи, които носят усещане за лукс, въпреки екстериорният хардкор дизайн. Списъкът с асистенти и системи подпомагащи шофирането е дълъг, както и този за персонализиране на екстериора и интериора.
За задвижване Tank 700, разчита на V6-цилиднровия, турбо мотор оборудван с лека хибридна технология, чиято мощност достига 354 к.с., познат от Tank 500 заедно с 9-степенната, автоматична трансмисия предаваща движението към четирите колела. Срещу доплащане новият офроудър може да се оборудва с адаптивно, електромагнитно окачване и електронно контролирани, заключващи се диференциали. Декларираната максимална скорост е 190 км/ч., като трябва да се има предвид, че общата маса на модела възлиза на 2700 кг. Налична е хибридна версия със същият V6-цилиндров мотор, но съчетан с електромотор чиято обща мощност генерира 422 к.с. към четирите колела. На борда място намира и тягова батерия с капацитет от 37.1 кВтч., която осигурява до 100 км. пробег в изцяло електрически режим.
Няма коментари:
Публикуване на коментар