Освен новият дизайн и интериор, обновената версия на Nano Box може да се похвали и с малко по-голяма мощност и нов електромотор с мощност 45 к.с. Той позволява употребата на значително по-лека батерия доставяна от CATL, която въпреки по-малкият си капацитет от - 16 кВтч. е достатъчна да бъдат изминати до 100 км. Базовата версия няма да се предлага с възможност за бързо зареждане и на собствениците ще им бъдат необходими поне 3 часа за да заредят литиево-фосфатната батерия. Когато автомобилът е оборудван с възможност за бързозареждане времето за зареждане от 10 до 80% се скъсява до 50 минути.
Успоредно с Dongfeng Nano Box, бе представена и нова версия на Dacia Spring, наречена "Extreme", която разполага с по-мощната версия на новият електромотор чиято мощност сега възлиза на 65 к.с. За него е предвидена и батерия с капацитет 27.4 кВтч., която осигурява автономия от 220 км. Новата версия на Dacia Spring обаче ще бъде достъпна в Европа едва в края на годината с цена от 24 900 евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар