събота, 17 декември 2022 г.

Новият комерсиален модел на марката e основан върху платформа от 90-те години на Leyland

Новият комерсиален модел на марката Maxus V70, трябва да стане основа за цяло ново семейство лекотоварни модели, които ще бъдат представени в близките години. Ако очаквате те да са с нулеви емисии ще останете разочаровани. Платформата върху която са изградени е с далечни корени от моделите на Leyland, която по един или друг начин от  началото на новото хилядолетие е собственост на китайците и в последствие закрита. Разбира се по нея са правени редица подобрения, но така или иначе същата не позволява вграждането на електрическо или хибридно задвижване. 

Поради тази причина Maxus V70 ще разчита на добрия стар дизел, който в случаят е с 2.0 литров работен обем, 4-цилиндъра и мощност от 128 к.с. Серийната трансмисия е механична, но срещу доплащане марката е предвидила и наличието на 9-степенен автоматик. При всички случаи задвижващи са предните колела. Според производителят максималната скорост, която може да бъде постигната от V70 е не повече от 156 км/ч., а средният разход няма да надхвърля 7.6л/100км. Налична е и електрическа версия с мощност от 201 к.с. и тягова батерия с капацитет от 77 или 88 кВтч. и автономия до 368 км.

Класическото еднообемно купе предлага място за 5, 6 или 9 човека в зависимост от модификацията, като достъпа до задният сектор се осигурява чрез плъзгаща се странична врата от дясната страна. Снимки на интериора все още липсват, но там все пак се очакват да бъдат налични модерни технологии подпомагащи шофирането. Продажбите на Mаxus V70 в Китай ще започнат от второто тримесечие на 2023 година, а през 2024 година се предвижда и експорт на модела в Англия, Малайзия, Виетнам и Русия, като на отделни пазари моделът ще се предлага под името LDV Deliver. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар