Това са официалните снимки на второто поколение Volkswagen Amarok, което е проектирано съвместно с Ford и се базира на представеният в края на миналата година - Ford Ranger, което го е направило с 10 см. по-дълъг от своя предшественик, а количеството полезен товар е увеличено с 160 кг.. Досегашната липса на модела в САЩ, от своя страна се дължи на факта, че поради нормативни разпоредби първото поколение на немският пикап не можа да стъпи на пазарите в САЩ, тъй като бе определен от местното законодателство като товарен модел от по-горен клас и трябваше да бъде натоварен с допълнителни данъци, което пък щеше да го направи не конкурентоспособен. Това обаче не попречи на VW, да продаде повече от 830 000 бройки от своят пикап в световен мащаб. Сега вече моделът има всички шансове да стъпи на пазарите зад океана, тъй както всички знаем моделът на Ford се предлага безпроблемно в САЩ и Канада и да подобри бройката на продажби.
Дизайнерите са успели да разграничат Amarok от своят събрат и са му придали собствен облик с изцяло нова предна част и серийно предлаганите - LED, предни светлини. Погледнат отзад новият VW Amarok, също веднага се откроява с LED светлините, чиито характерен светлинен подпис веднага прави модела разпознаваем. Като цяло всички детайли по купето освен вратите и тавана са изцяло преработени за нуждите на VW Amarok. За съжаление обаче не виждаме каквито и да е прилики с концепциите VW Atlas Tanoak Pickup и VW Tarok.
Дизайнерите са успели да разграничат Amarok от своят събрат и са му придали собствен облик с изцяло нова предна част и серийно предлаганите - LED, предни светлини. Погледнат отзад новият VW Amarok, също веднага се откроява с LED светлините, чиито характерен светлинен подпис веднага прави модела разпознаваем. Като цяло всички детайли по купето освен вратите и тавана са изцяло преработени за нуждите на VW Amarok. За съжаление обаче не виждаме каквито и да е прилики с концепциите VW Atlas Tanoak Pickup и VW Tarok.
В интериора обаче по-наблюдателните веднага ще открият сходство с модела на Ford, чиято архитектура на таблото е идентична и за двата модела, а мултимедийната система с вертикално разположеният 10 или 12-инчов дисплей също идва директно от Ranger. Пред водача място намира цифров инструментален панел с размер от 8 или 12-инча, но в най-простите си версии моделът ще се предлага с аналогов инструментариум. На борда място намират над 20 системи подпомагащи шофирането включително и активната система за разпознаване на пътните знаци. Новият Amarok ще се предлага в четири нива на оборудване съответно: Life, Style, Panamericana и Aventura с офроуд насочен дизайн и принадлежности. Както до сега моделът ще се предлага с двойна и единична кабина, като снимки на версията с две врати все още липсват.
Под капака на второто поколение Volkswagen Amarok, място ще намират 2.0 литровият, 4-цилиндров турбодизел във версии на мощност от 150 и 170 к.с., както и неговата би-турбо модификации с мощност от 204 и 209 к.с. Върховият модел задвижван с нафта е оборудван с 3.0 литров, V6-цилиндров мотор с мощност 241 или 250 к.с. в зависимост от пазара на който се предлага. Бензиновите версии разчитат на 2.3 литров, турбо мотор доставян от Ford с мощност 302 к.с. Изборът за трансмисии е богат имайки предвид, че за различните агрегати се предлагат 5 и 6-степенни, механична скоростни кутии и 6 или 10-степенни, автоматични трансмисии. Повечето модификации ще се предлагат серийно със задвижване на четирите колела в две версии, като първата ще включва предният мост само при нужда, а втората ще зацепва двете оси перманентно. На разположение на водача ще бъдат до 6 режима на работа на отделните трансмисии.
Няма коментари:
Публикуване на коментар