Спомняте ли си концепцията Audi A6 e-tron, която бе представена преди една година в Шанхай? Сега идва ред на комби версията наречена A6 Avant е-tron Concept, което потвърждава намеренията на марката да представи серийна версия на модела през 2024 година. Дизайна на A6 e-tron Concept, повтаря линиите на седан версията представена миналата година, поне до В-колоната, но трябва да уточниме, че производственият модел ще се отличава занчително от това, което виждаме днес. Задната част на концептуалното комби е аеродинамично функционална с плаващ покрив и интегриран спойлер в горната част, а козирката на задните светлини обособява втори спойлер, който има функцията да успокоява въздушните вихри зад автомобила. Дизайнерите са успели да постигнат коефициент на въздушно съпротивление от 0.24, което е чудесен резултат имайки предвид размерите на купето. Според информацията дължината на A6 e-tron Concept възлиза на - 4.96 метра, а височината и ширината съответно: 1.96 и 1.44 метра.
За задвижване близо 5 метровото комби разчита на два електромотора с обща мощност от 476 к.с. и батерия с капацитет от 100 кВтч., която осигурява автономия до 700 км. Производителят съобщава още, че от бързозарядна станция времето за зареждане на батерията до 80%, няма да отнема повече от 25 минути благодарение на 800-волтовата технология налична за PPE платформата върху която е изграден моделът. Серийният модел обаче ще се предлага и във версия с един електромотор позициониран на задния мост и задвижващ съответно задните колела. Най-вероятно именно тази версия ще достига обещаната автономия от 700 км., но от нея клиентите няма да могат да изискват динамичните характеристики назовани за версията с два електромотора. При нея времето за ускорение до 100 км/ч., отнема по-малко от 4 секунди, а версията с един електромотор ще ускорява за около 7 секунди.
Audi все още не разкрива интериора на своите бъдещи модели което означава, че следващата година най-вероятно ще видим още някоя концепция от предстоящото "e-tron" семейство на A6. Силно се надяваме това да е луксозно купе с две врати и място за четири човека, което бързо може да се превърне в кабриолет, но да не отиваме твърде далеч. Все пак пазара в момента не налага наличието на подобни скъпо струващи конструкции.
Няма коментари:
Публикуване на коментар