В интериора промените не са толкова фрапантни и противно на очакванията дисплеят за инфотайнмънт системата не е плаващ, а стандартния вграден такъв. Като цяло обаче системата е от ново поколение и се предлага с 8 или 9.2-инчови екрани в зависимост от версията. Пред водача място намира сериен, цифров инструментален панел с размер 8 инча или 10.2-инчов срещу доплащане с възможност за смяна на интерфейса. Други промени не се забелязват, ако изключим новото амбиентно осветление с променящи се цветове, според желанието на водача. На борда място намират и редица нови системи подпомагащи шофирането, както и 6 въздушни възглавници, които могат да нараснат до 9 на брой. Предлага се и така нареченият "веган" пакет, чиито интериор е изграден от изцяло рециклируеми материали.
В моторната гама промени няма, но всички бензин и дизелови агрегати са по-ефективни. Бензиновите версии разчитат на 1.0, 1.5 и 2.0 литровите мотор с мощност между 110 и 190 к.с., а дизеловите версии са оборудвани с 2.0 литровиият, TDI във версии на мощност от 116 и 148 к.с. серийно предлаганата трансмисия е 6-степенна, механична, а срещу доплащане е налична и 7-степенната, DSG задвижващи предните колела. Задвижването на четирите колела ще се предлага за по-мощните версии, само с DSG скоростната кутия. В Китай е налична и удължена версия на модела, която обаче няма да се сдобие с новият изглед въпреки, че и тя е подложена на козметични подобрения. Китайската версия на Skoda Karoq се предлага на местния пазар само с 1.4 литров, TSI с мощност 140 к.с., куплиран серийно с 7-степенната - DSG трансмисия, предаваща движението сапо към предните колела.
Няма коментари:
Публикуване на коментар