В интериора разликите са по-малки, но видимо подчертани. Серийно Ford Tourneo Connect ще се предлага с аналогов инструментален панел и 8.2-инчова мултимедийна система. Срещу доплащане клиентите могат да оборудват своите модели с 10.2-инчов, цифров инструментален панел с възможност за смяна на интерфейса и 10-инчова инфотайнмънт система. Впечатление прави блока за управление на температурата на климатичната инсталация, който вместо сензорните бутони от Caddy е отстъпил място на механични плъзгачи. Серийно на борда ще присъстват редица системи и асистенти подпомагащи шофирането и увеличаващи безопасността Пътническата версия ще се предлага с две дължини на междуосието и с възможност за оборудване с трети ред седалки.
Под капака място намират познатите от VAG групата 1.5 и 2.0 литрови, бензин и дизелови мотори с мощност съответно 114, 110 и 122 к.с., куплирани серийно с 6-степенна, механична трансмисия. За бензиновият мотор, както и за по-мощната дизелова версия ще бъде налична и 7-степенната - DSG трансмисия. За пръв път Ford ще предлага възможност на своите клиенти да поръчат и задвижване на четирите колела, което също идва от VW и ще се предлага само за дизеловият мотор с мощност 122 к.с.
Няма коментари:
Публикуване на коментар