За задвижване Subaru WRX 2022, разчита на 2.4 литров, 4-цилиндров боксер с принудително пълнене и директно впръскване на горивото, чиято мощност възлиза на 271 к.с. серийно моделът ще се предлага с 6-степенна, механична трансмисия предаваща движението към четирите колела, чрез централен дифиренциал с променливо разпределение на въртящият момент, а срещу доплащане ще е налична и CVT с имитиращи предавки и възможност за ръчна смяна от волана. За пръв път клиентите на Subaru WRX ще могат да го оборудват и с електронно контролирани амортисьори.
Интериорът е идентичен с този на представеното миналата година, второ поколение на Subaru Levorg, но пред водача се наблюдава аналогов инструментален панел. На централната конзола място намира опционален, вертикално разположен, 11.2-инчов тъчскрийн за инфотайнмънт системата, през който се управляват и функциите на климатичната инсталация. Спортните седалки и педали, както и контрастните шевове, отличават спортният седан от семейното комби. Дали марката ще се реши да представи и комби версия на WRX, инспирирана от Subaru Viziv Tourer Concept ще разберем в по-късен етап.
Няма коментари:
Публикуване на коментар