Броени часове ни делят от премиерата на Новото BMW 4-series, но в Instagram бяха разпространени изображения сканирани от официалната брошура на модела, благодарение на които можем да видим в детайли облика на новото баварско купе. Както се очакваше дизайнът се придържа към този на концепцията, която бе представено миналата година с наличието на противоречивата радиаторна решетка, която предизвика вълна от недоволства. Въпреки това, марката отстои на своята политика да бъде провокативна и даде да се разбере, че за в бъдеще ще предлага модели с авангарден дизайн и ще поеме в нова посока. Като цяло купето е базирано технологично на BMW 3-series (G20), но разполага с изцяло нова структура на купето. От линиите на седана няма и помен, ако изключим страничните огледала за обратно виждане.
В интериора обаче всичко е познато и идва директно от седан и комби версиите. Най-вероятно обаче в 4-та серия няма да е на разположение аналоговия инструментален панел пред водача и купето ще се предлага серийно с цифровия панел, както и с всички познати системи и асистенти за безопасност и подпомагане на шофирането.
Моторната гама все още не е известна, но при всички случаи модификацията M440i xDive ще бъде на върха на гамата, поне до появата на - M версията. Според информацията BMW 440i ще се задвижва от 3.0 литров, турбо бензинов мотор оборудван с лека хибридна система, чиято мощност възлиза на 369к.с. Серийно той ще се предлага с 8-степенната, Steptronic Sport и електронно контролиран диференциал - M Sport. Още информация за новата 4-та серия, ще бъде добавена до края на утрешния ден.
+++++++++++++++++++++++++++++++++
Първоначално купето ще се предлага с 2.0 литров, турбо бензинов агрегат във версии на мощност от 186 и 258к.с., както и със споменатият - 3.0 литров, турбо мотор. Дизеловите версии ще разчитат на 2.0 литров мотор с мощност 190к.с., както и с 3.0 литров такъв с 286к.с. В средата на следващата година - 3.0 литровият дизел ще се сдобие и с версия с 340к.с. Серийно всички модификации ще се предлагат с 8-степенна, автоматична трансмисия, а системата за задвижване на четирите колела ще се предлага срещу доплащане за всички мотори.
Факта, че междуосието на кепето е идентично с това на седана, мястото за возещите се на втория ред седалки е без аналог в класа си. Новата 4-та серия ще се предлага с акустични стъкла, които допринасят за по-тиха атмосфера в купето. Предните седалки са специално разработени за този модел и предлагат отлична странична опора в завой.
В по-късен етап се очаква и кабрио версията с мек сгъваем покрив, както и М-версията, чиято мощност се очаква да бъде около 510к.с.
+++++++++++++++++++++++++++++++++
Първоначално купето ще се предлага с 2.0 литров, турбо бензинов агрегат във версии на мощност от 186 и 258к.с., както и със споменатият - 3.0 литров, турбо мотор. Дизеловите версии ще разчитат на 2.0 литров мотор с мощност 190к.с., както и с 3.0 литров такъв с 286к.с. В средата на следващата година - 3.0 литровият дизел ще се сдобие и с версия с 340к.с. Серийно всички модификации ще се предлагат с 8-степенна, автоматична трансмисия, а системата за задвижване на четирите колела ще се предлага срещу доплащане за всички мотори.
Факта, че междуосието на кепето е идентично с това на седана, мястото за возещите се на втория ред седалки е без аналог в класа си. Новата 4-та серия ще се предлага с акустични стъкла, които допринасят за по-тиха атмосфера в купето. Предните седалки са специално разработени за този модел и предлагат отлична странична опора в завой.
В по-късен етап се очаква и кабрио версията с мек сгъваем покрив, както и М-версията, чиято мощност се очаква да бъде около 510к.с.
Няма коментари:
Публикуване на коментар