Немският производител разпространи информация относно бъдещият 1.5-литров изцяло алуминиев, 4-цилиндров, бензинов TSI агрегат, който ще намери място в моделите VAG в най-скоро време.
първата най-важна новост е наличието на турбо компресор с променлива геометрия, който подобрява значително експлоатационните качества на агрегата. Според информацията първоначално новият мотор ще се предлага в две версии на мощност, съответно 128 и 148к.с. Въртящият момент е достъпен още от 1300об/мин и възлиза на 200Nm. Благодарение на факта, че моторът работи по принципа на Miller, при който клапаните се затварят още преди долната мъртва точка на буталото и високата компресия от 12.5:1, вредните емисии и разхода на гориво са понижени с до 10%, в сравнение с настоящият 1.4 литров TSI агрегат.
Друга новост е плазменото покритие картера и цилиндровите стени благодарение на което триенето на отделните детайли е намалено, а температурата се разпределя равномерно на всички детайли. Електроуправляемите клапи интегрирани във водната магистрала от своя страна позволяват по-бързото достигане на работна температура. Функцията за изключване работата на два от цилиндрите ще бъде налична и тук. Цилиндровата глава е с нов дизайн с интегриран изпускателен колектор. Ъгълът на клапаните е променен, а впръскващата система е от четвърто поколение с работно налягане от 350 бара.
Няма коментари:
Публикуване на коментар