Може ли доброто да стане още по-добро? На този въпрос ни отговарят без колебание инженерите от Nissan с фейслифт версията на GT-R. Това означава, че конкурентите ще трябва да се равняват по този модел поне още 2-3 години, а след това отново ще трябва да догонват. Но какво е новото?
Освен новият аеродинамичен пакет, GT-R вече ще се предлага с нова версия на V6-цилиндровият, би-турбо агрегат чиято мощност е 565к.с. Освен новите карти на софтуера, двигателят разполага и с изцяло нова, титанова, изпускателна система.
Упреците към интериора вече ще бъдат неоснователни. Обновеният GT-R разполага с изцяло нов и значително по-луксозен интериор. седалките също са нови и предлагат по-добра странична упора. Броят на превключвателите за различните функции е намален значително, като повечето от функциите е иззето от тъчскрийн дисплеят на новата инфотейнмънт система. воланът също е нов и на него са монтирани "лопатките" за превключване на предавките, като по този начин стават по-удобни за боравене и в по-остри завои.
Окачването и спирачната система също са ревизирани, като настройките позволяват безпроблемно шофирани при всякакъв тип условия. Към момента от фирмата производител не съобщават конкретни данни относно динамичните характеристики на модела, но при всички положения те ще бъдат еталон. Цени също не се съобщават, но въпреки направените промени Nissan GT-R ще струва по-малко от едно Porsche 911 въпреки, че разполага със значително по-солидна техника.
Няма коментари:
Публикуване на коментар