Шефът на дизайна на Hyundai, Саймън Лоасби, казва, че серийната версия няма да има толкова агресивен вид, нито ще има задни врати като крила на чайка. Което е жалко и на практика обезсмисля еуфорията която ни обзема. Но пък казва, че някои от елементите, като големите разширения на калниците и дифузьора, може да се появят в някое бъдещо N performance изпълнение. Което е добра новина. с две думи - серийната версия ще бъде нещо което предлагат и другите производители, но с малко по-младежки дизайн.
В интериора на концепцията обаче се случва нещо съвсем ново. Няма голям сензорен екран. Вместо това, трябва сам да си носиш джаджите. Сякаш Hyundai ти казват: „Бъди креативен. Направи си сам.“ Което е много умно. Защото можеш да персонализираш всичко. Има и седалки, направени от устойчиви материали. И една странна дръжка на конзолата. Която, между другото, прилича на прахосмукачка.
Засега няма технически детайли, но можем да предположим, че ще бъде свързан с Kia EV4, което означава 400-волтова система. И пробег от около 450 км. и то реални. Което е напълно достатъчно. Мощността ще е малко над 200 к.с. Все пак говорим за младежка кола, нали?
В крайна сметка, Hyundai са ни казали една малка лъжа. Серийната версия ще се отличава значително от концепцията. Което означава, че ще бъде по-скучна. По-малко агресивна. По-малко интересна. Но въпреки това, трябва да им признаем едно. Направили са нещо, което едновременно е красиво, умно и практично. И това е нещо, което наистина рядко се случва в автомобилния свят. Защото, обикновено, когато една кола е умна, тя е грозна. А когато е красива, е глупава.
Няма коментари:
Публикуване на коментар