Дизайнът e mознат. Верен на новата линия на Hongqi и доминиран от онази масивна предна решетка с вертикални ламели, която претендира за величие. Само че при този HS6 тя е...имитация. Един пластмасов сляп панел, поставен за декорация. Истинският въздухозаборник е скътан някъде по-долу, в бронята. Това е метафора за цялата индустрия: много шум, много претенции, но истината е скрита някъде на дъното. Поне не са посегнали на дръжките на вратите, тъй като електрическите такива в момента са обект на съдебно разследване с оглед безопасността при пътен инцидент.
Интериора е модерен. Физическите бутони? Сведени до минимум. Те са като изчезващ вид. Селекторът на скоростната кутия е преместен на кормилната колона. Всичко е гладко, чисто, дигитално. Но дали е удобно? Въпрос на време е да разберем, но за сметка на това неговата липса на традиционното място, освобождава пространство. Впечатление правят двата големи дисплея за инфо-развлекателната система.
Под капака място намира сложна паралелна хибридна система с 1.5 литров бензинов мотор с мощност 150 к.с., който може да се включи към предните колела при висока скорост благодарение на иновативната едностепенна трансмисия. Електромоторите са един или два в зависимост от версията, а пробегът в изцяло електрически режим варира между 123 и 205 км. според това, каква е тяговата батерия. С капацитет от 23.9 или 39.5 кВтч. Максималната скорост е 205 км/ч.
Няма коментари:
Публикуване на коментар