Първият изцяло електрически модел на марката носи името - eVitara. Това е производствената версия на концепцията Suzuki eVX, която видяхме миналата година и ще бъде пусната в продажба още тази година, но няма да замести конвенционалната Vitara. Самостоятелно разработеният модел е обявен като глобален и ще се предлага и с емблемите на Toyota. Suzuki eVitara е с дължина 4.27 метра и разполага с междуосие от 2.70 метра, а дизайна въпреки, че се различава значително от този на концепцията все пак е запазил голяма част от линиите.
Това обаче не се отнася на интериора. Въпреки това, той е модерен с двоен цифров панел пред водача, D-образен мултифункционален кожен волан и тапицерия която в най-добре оборудваните версии е трицветна и комбинирана с еко кожа. Подобаващо за електрически модел оборудването е богато, а на борда място ще намират редица асистенти подпомагащи шофирането.
Според информацията, за задвижване Suzuki eVitara ще се предлага в три версии. Базовата разчита на електромотор позициониран на задния мост с мощност 144 к.с. и тягова батерия с капацитет 49 кВтч. По-мощната версия е оборудвана с електромотор с мощност 174 к.с. и тягова батерия, чиито капацитет е 61 кВтч. На върха в гамата е позиционирана версията със задвижване на четирите колела посредством системата AllGrip-e, разработена специално за електрически модели. Тя е оборудвана електромотор с мощност 183 к.с. задвижващ задните колела, а предните се задвижват посредством втори електромотор чиято мощност е 65 к.с. Автономията на различните версии все още не се споменава, но производителят съобщава, че общото тегло на модела варира между 1720 и 1899 кг.
Няма коментари:
Публикуване на коментар