Информацията за модела все още е оскъдна, но от малкото информация с която разполагаме става ясно, че той е изграден върху опростена версия на платформата от Xpeng G6, но някои източници сочат, че е базиран върху платформата на Xpeng N5 и P5. Въпреки това седанът ще разполага с автономна система за шофиране от ниво 3, макар и тя да бъде предлагана срещу доплащане. Първоначално Xpeng Mona M03 ще бъде достъпен само с един електромотор и литиево-желязо-фосфатни тягови батерии от BYD, които ще осигуряват автономия от над 500 км.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Според официалната информация електрическият фастбек ще се предлага в два варианта на мощност съответно с 190 и 218 к.с. За тях са предвидени тягови батерии с капацитет от 51.8 и 62.2 кВтч., които според китайският цикъл на измерване ще доставят автономия между 580 и 620 км. Зареждането от 20 до 80% ще отнема до 27 минути, ако това се случва чрез бързозарядна станция.
Интериорът използва новата инфо-развлекателна система на марката с изкуствен интелект с екран от 15.6-инча. На борда място ще намира пакет от асистенти подпомагащи шофирането които предоставят възможност за автономно шофиране от ниво 2+, а срещу доплащане ще бъде налична и автономна система за шофиране от 3-то ниво, оборудвана само с HD камери. Цената на базовата версия в Китай ще започва от 16 800 долара, а най-скъпата и мощна версия стартира с цена от 21 500 долара.
Няма коментари:
Публикуване на коментар