сряда, 22 май 2024 г.

BMW Skytop Concept показва вярната дизайнерска посока на марката



Концепцията BMW Skytop ще бъде представена официално пред публика по време на ежегодното събитие Concorso d'Elegaza Volla d'Este, като най-вероятно остане само шоу автомобил без шансове за серийно производство. По-важното обаче е, че марката намира правилната посока по отношение на дизайна на своите модели  макар и главният дизайнер  Domagoj Dukec, първоначално да бе защитник на големите „ноздри“ на радиаторната решетка и китайският стил на предната част на автомобилите с двуредови светлини, който бе наложен в отделни модели на марката включително и в най-скъпите им модели. 

Миналата година компанията представи BMW Concept Touring Coupe, Сега новото предложение BMW Skytop Concept предлага тарга стил на своето купе, чиито покрив ще може да се демонтира и да се поставя в специално предвидено за целта място в багажника.  Все още няма официална информация относно механиката и задвижването на модела, но по всичко личи, че той ще разполага с конвенционално задвижване. За това говорят наличието на скоростен лост с позициите Dynamic и Sport на 8-степенната, автоматична която предава движението към задните колела, а накрайниците на изпускателната система в задната броня ни дават надежда, че това което ще намира място под предния капак е някоя от многобройните версии на 3.0 литровия, турбо бензинов мотор, който най-вероятно ще разполага и с 48-волтова лека хибридна система. 

Повече снимки и информация за концепцията ще бъдат добавени веднага след като станат налични. 
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Значително подценихме марката с предположението, че за задвижване концепцията Skytop ще разчита на 6-цилиндровият агрегат. Истината се оказва по-различна и ни кара да вярваме, че бъдещето на BMW 8-ма серия все още се пише. Според официалната информация най-красивият концептуален модел в последните години на BMW е базиран на откритата версия на BMW 8-series и по-точно модификацията M8 Competition. Това означава, че под огромният преден капак място намира V8-цилиндровият, 4.4 литров би-турбо мотор с мощност от 625 к.с., куплиран с 8-степенната автоматична трансмисия. Информацията не посочва дали задвижването се осъществява посредством четирите или само от задните колела, но това в случая е без значение. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар