Интериора е без промени, но безключовият достъп и старт, както и предните седалки с подгрев, вече са част от серийното оборудване. Опционалната инфо-развлекателна система със 7-инчов дисплей е от ново поколение с гласов контрол и камера за задно виждане. На борда място намира и разширен пакет от асистенти с усъвършенствана система за предотвратяване на сблъсък с две HD камери монтирани централно в горната част на предното стъкло. Срещу доплащане за пътническата версия на обновеното Suzuki Every за първи път ще се предлагат и електрически задвижване за плъзгащите се врати заедно с електрическа степенка от лявата страна, която улеснява достъпа до втория ред седалки.
петък, 1 март 2024 г.
Suzuki Every / Mazda Scrum / Nissan NV100 с леки козметични промени и нови технологии на борда
Девет години след представянето на Suzuki Every Wagon, японският търговски kei модел е подложен на козметични промени което означава, че марката не възнамерява да представи в скоро време негов наследник. Външно промените са свързани предимно в новото оформление на броните, радиаторната решетка и новите серийно LED светлини. Както до сега моделът ще се предлага в две версии на височина на тавана в пътническа и товарна версия. Успоредно с Suzuki Every е представен и обновената Mazda Scrum, а до края на годината трябва да бъде представена и обновената версия на Nissan NV100, които е идентичен с моделите на Suzuki и Mazda.
По отношение на механиката промени няма. За задвижване моделът разчита на характерният за този клас автомобили 3-цилиндров, бензинов мотор с мощност 49 к.с., както и неговата турбо версия с мощност 69 к.с. Трансмисията е 5-степенна, механична или CVT с фиксирани 4-ри предавки, като последната може да задвижва и четирите колела, като последната е оборудвана с подобрена 4WD технология предлагаща три режима на работа и възможност за заключване на диференциала.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар