От тази пролет в Китай, започва производството на новото поколение Volkswagen Tiguan L, който според непотвърдени източници ще трябва да замени и Volkswagen Tayron. Новият модел е основан върху модифицираната MQB платформа на компанията, но междуосието е останало без промяна прямо това на изходящият модел. Общата дължина е нараснала с 19 см., спрямо конвенционалната версия, което позволява наличието на трети ред седалки. Визуално освен по размера, Tiguan L Pro се разпознава лесно с по-голямата си задна врата, която улеснява достъпа в купето.
Освен в Китай, Volkswagen Tguan L Pro ще се произвежда в Европа и Мексико, а от следващата година ще бъде наличен на пазарите на стария континент и отвъд океана, където ще замени Tiguan Allspace. Китайската версия на Tguan L Pro ще се предлага с 2.0 литровият, турбо бензинов мотор във версии на мощност от 184 и 217 к.с., куплиран с 7-степенната, DSG трансмисия задвижваща предните колела. По-мощната версия ще се предлага серийно със задвижване на четирите колела. Налична ще бъде и Plug-in хибридна версия с 1.5 литровия, турбо бензинов мотор и електромотор, чиято обща мощност ще възлиза на 204 или 272 к.с. в зависимост от версията. Благодарение на литиево-йонната батерия с капацитет от 19.7 кВтч., хибридният модел ще може да изминава до 100 км. в изцяло електрически режим. Спецификациите на европейската и американската версии все още не са оповестени.
Снимки на интериора не са публикувани, но те както и официалната информация за Volkswagen Tiguan L Pro ще бъде добавена към този пост, веднага след официалната премиера на модела.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Според официалната информация в Китай, Volkswagen Tiguan L Pro ще се предлага с 2.0 литров, TSI агрегат във версии на мощност от 186 и 220 к.с. в зависимост от модификацията. При всички случаи трансмисията е 7-степенна, DSG предаваща движението към предните колела.
Интериора прави впечатление с опционалният трети екран пред спътника на водача с размер от 11.6-инча в допълнение на 15-инчовият екран за инфо-развлекателната система. Централната конзола между седалките е от плаващ тип, а селектора за смяна на предавките е преместен на кормилната конзола, На негово място е разположен въртящ се контролер, ат който могат да се управляват настройките на озвучителната система и различните режими на движение, което се среща за първи път в модел на VW.
Няма коментари:
Публикуване на коментар