Моторната гама на BMW 5-series L (G68), все още не е уточнена, но става ясно, че китайският модел няма да разполага с дизелови и 6-цилиндрови агрегати. Това означава, че под капака място ще намира само 2.0 литровият, турбо мотор с 48-волтова лека пибридна технология и мощност 258к.с., куплиран с 8-степенна, автоматична трансмисия задвижваща задните или четирите колела в зависимост от модификацията. Електрическата версия - i5 (на снимките), също ще бъде налична, но най-вероятно с батерии, чиито капацитет ще се различава от този на предлаганият модел в останалата част на света. В по-късен етап гамата ще бъде обогатена с Plug-in хибридна версия. Цените вес още не са уточнени, но въпреки това може да се предположи, че това ще остане най-продаваният модел в своят клас с годишни продажби от над 250 000 автомобила.
вторник, 8 август 2023 г.
BMW 5-series L (G68) с 13см. по-дълго междуосие
В Китай, баварската компания представи новата версия на BMW 5-серия Li, която по традиция се предлага с удължено междуосие. Както до сега китайската версия ще се предлага и произвежда само в Китай в заводите на Brilliance. Удълженото с 13 см. междуосие носи със себе си значително пространство на возещите се на втория ред седалки, а външно моделът може да бъде различен с по-големите врати и леко променената форма на декоративният елемент на С-колоната, чиито светлинен надпис при електрическата версия пулсира, когато тя е включена в контакта.
Интериора е без промяна спрямо BMW 5-series (G60), но пътниците на втория ред седалки разполагат с 31.3-инчов, 8К панорамен дисплей с тъчпад контрол в подлакътника, който до сега беше наличен само за BMW 7-series (G70). Четиризоновият климатроник също е наличен само за китайската версия, както и първокласната, двуцветна кожена тапицерия с капитонирани стъклени елементи. Инфотайнмънт системата е с променен софтуер и функции достъпни само за китайските клиенти с достъп до локални приложения.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар