Шест години след представянето на четвъртото поколение Jeep Wrangler, моделът получава своят плануван фейслифт. Добрата новина е, че поне още 5 години ще се радваме на класическият офроудър задвижван от ДВГ. Външно, обновеният модел се откроява веднага с преработената радиаторна решетка и малко по-големите LED светлини. Налице са и нови цветове за модела, както и изцяло нови 10 модела джанти.
По-забележими са промените в интериора, чиято горна част е изцяло нова. Инструменталният панел пред водача е преработен, а на централно място е разположен 12.3-инчовия дисплей на новата инфотайнмънт система, което е довело и до новия дизайн на дюзите на климатичната инсталация, които вече са с правоъгълна форма. Производителят се гордее с новата функция на навигационната система наречена Trails Offroad, която разполага с 62 маршрута на офроуд трасета разположени на територията на Северна Америка. Другата добра новина за бъдещите собственици на обновеният Wrangler е, че те няма да доплащат за това, както и за новите опции които намират място на борда като множество USB-C конектори, акустично предно стъкло и по-дебели килими за пода.
Под капака на Jeep Wrangler 2024 място ще намират познатите бензинови агрегати. Базовата версия разчита на 2.0 литров, турбо мотор с мощност 270 к.с., оборудван с лека хибридна технология последван от V6-цилиндровият, 3.6 литров мотор с неговите 285 к.с. Налична е и PHEV хибридната версия наречена 4xe, оборудвана с 2.0 литровият мотор и електромотор, чиято обща мощност достига 375 к.с. На върха в гамата е позициониран V8-цилиндровият, 6.4 литров агрегат с неговите 470 к.с., който ускорява до 100 км/ч. за 4.5 секунди. По всичко личи, че дизеловите версии окончателно са зачеркнати от портфолиото на модела. Наличните трансмисии за Wrangler са механична със 6 предавки и 8-степенна, автоматична задвижващи и четирите колела.
Няма коментари:
Публикуване на коментар