В интериора също няма какво ново да се види, но веднага става ясно, че сте в новата версия тъй като пред водача място намира сериен - цифров инструментален панел, придружен от 8-инчов дисплей за мултимедийната система. Тапицериите на седалките са от нови материи, а амбиентното осветление вече е налично и в зоната на краката. Пакета от асистенти подпомагащи шофирането на наречен Hyundai Smart Sence е с добавени функции.
Ако очаквате промени в механиката, то такива няма. Там място продължава да намира 3-цилиндров, бензинов мотор с работен обем от 1 литър и мощност 67 к.с. По-нагоре в гамата е позициониран - 1.2 литровият, мотор с мощност 84 к.с., а върховата модификация е оборудвана с турбо версията на - 1.0 литровият агергат, чиято мощност възлиза на 100 к.с. Предвидената трансмисия за моторите е 5-степенна, механична или роботизирана такава, която обаче не се предлага за N-версията.
Няма коментари:
Публикуване на коментар