Другата новост за днес идва отново от Китай. Този път става въпрос за луксозен седан от средният клас, дело на премиум марката Hongqi, който се явява като наследник на Hongqi H5. Дизайна е издържан в новият стил на марката дело на Джайлс Тейлър, който дойде от Rolls Royce и успя за около две години напълно да преобрази моделите на марката. Дизайна на новото поколение Н5 се характеризира с двойни светлини и смеем да твърдим, че са по-добре интегрирани от тези в новото BMW 7-series (G70), което няма да спрем да споменаваме и да даваме за пример, като дизайнерски провал. За задната част на класическитят триобемен китайски, премиум седан обаче има какво да се желае.
Към днешна дата, няма официална информация за задвижването, но запознати твърдят, че под предният капак място ще намира нов - 2.0 литров, турбо бензинов мотор, както и хибридна система с 1.5 литров агрегат. Повече подробности трябва да научим скоро и ще бъдат добавени към този пост, както и официалните снимки на модела.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Официалната информация сочи, че новото поколение на Hongqi H5 е построено върху собствено разработена платформа с напречно разположен агрегат и задвижване на предните колела, като за нейна основа е използвана японската платформа от Mazda 6. Дължината на модела е 4.98 метра, а ширината и височината съответно - 1.87 и 1.47 метра.
Интериора е изработен от висококачествени материали с цифров инструментален панел, HUD дисплей и вертикално разположен 12.3-инчов таблет за инфотайнмънт системата с гласов контрол и 5G свързаност. предните седалки са с ел. задвижване, отопляеми и разполагат с масажна функция. Серийното оборудване е богато и включва неща като: 9 въздушни възглавници, панорамен покрив, система от камери с обзор 360 градуса и редица асистенти подпомагащи шофирането.
За задвижване новото поколение на Hongqi H5, разчита на 1.5 литров, турбо бензинов мотор с мощност 166 к.с., куплиран с 7-степенна, двудискова трансмисия, който може да бъде оборудван и с лека хибридна система. Налична е и чшсто хибридна версия със същият агрегат куплиран с електромотор и CVT трансмисия, като общата мощност на системата възлиза на 194 к.с. За момента не се съобщава капацитета на батерията, но се съобщава разход от 4.8л/100км.. На върха на гамата е разположен 2.0 литров, турбо мотор с мощност 224 к.с., куплиран с 8-степенна, автоматична трансмисия.
Продажбите на Hongqi H5 в Китай ще стартират от лятото на тази година с цена за базовият модел от 25 500 долара. Към момента експорт не се предвижда.
Няма коментари:
Публикуване на коментар