сряда, 9 март 2022 г.

Официални снимки на Volkswagen ID.Buzz и ID.Buzz Cargo

 Преди броени минути  производствената версия на Volkswagen I.D. Buzz Concept. бе представено официално, а продажбите на пътническата и товарната версия трябва да започнат в края на лятото. Volkswagen ID.Buzz е построен върху MEB платформата на концерна, чието междуосие възлиза на 2988мм. 

Базовата версия ще разчита на батерия с капацитет от 82 кВтч. и електромотор с мощност - 201 к.с., разположен на задния мост и задвижващ съответно задните колела. Данни за автономията все още марката не е разпространила, но имайки предвид, че максималната скорост е ограничена на 145 км/ч., то можем да очакваме гарантирани поне 400 км.  Съобщава се, че чрез бързозарядна станция батерията може да бъде заредена от 10 до 80%, за около 30 минути. В по-късен етап се очакват още разновидности на батерията, както и версия със задвижване на четирите колела. 

Интериора не ни изненадва с нищо. Той е в стила на серията ID, издържан в минималистичен стил с малък, 5.3-инчов, LCD дисплей пред водача за цифровият инструментален панел и 10 или 12-инчов екран за медийната система. Сензорният панел за контрол на климата се превръща в запазена марка за електрическите модели на марката, както и поставката за безжично зареждане на телефони. Всички материали за тапицериите и корите са рециклируеми, а седалките, Подовото покритие и тавана са изработени от рециклирани пластмасови бутилки и пластмаса събрана от водите на океана. Volkswagen ID.Buzz ще се предлага във версия с 5 и 6 места, а до края на 2024 година ще бъде налична версия със седем места и удължено междуосие. Товарната версия наречена ID.Buzz Cargo може да бъде поръчана с две или три места с пасажерска пейка за двама човека и допълнителна плъзгаща се, странична врата, тъй като серийно версията Cargo се предлага само с една плъзгаща се врата. И при двата модела полезният товар възлиза на 650 кг., но при товарната вресия пространството на товарното отделение е 3900 литра. 


Производството на ID.Buzz и ID.Buzz Cargo ще се осъществява в Хановер, като цените все още не са споменати. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар