За задвижване, обновената версия продължава да разчита на 1.6 литровия, турбо бензинов мотор с мощност 197 к.с., който обаче е наличен само за китайският пазар. Експортните модели са оборудвани с 1.5 литров, турбо бензинов мотор с мощност 147 к.с. При всички случаи трансмисията е CVT, предаваща движението към предните колела. Exeed LX ET-i е оборудван със същият - 1.5 литров мотор куплиран с новоразработена 3-степенна, DHT трансмисия с вграден електромотор и генератор, която има способността да имитира 11 предавателни числа и предлага 9 режима на работа. На задният мост е позициониран втори електромотор, който не е свързан по никакъв начин с предните колела и се включва само при необходимост или когато автомобилът е в изцяло електрически режим. Общата мощност на хибридната система е 326 к.с., а тяговата батерия с капацитет от 19.6 кВтч. монтирана в пода осигурява автономия до 105 км. Според производителят средният разход на гориво е под 1л/100км., когато двигателят играе ролята на генератор, но при нормална експлоатация средният разход измерен в реални условия е 4.8 л/100км. Така при пълен резервоар и заредена батерия се гарантира пробег от минимум 1000 км. Съобщава се още, че максималната скорост на модела достига 180 км/ч., а времето за ускоряване от 0 до 100 км/ч. е 6.8 секунди.
При интериора на нормалните версии промени не се забелязват, което малко ни изненадва, но се съобщава за по-богато оборудване по отношение на асистентите и системите за безопасност, както и нови материали и разцветки за тапицериите. Пред водача място намират два сдвоени 12.3-инчови дисплея за инструменталният панел и мултимедийната система с гласов контрол. В Китай, цените на обновената версия на Exeed LX ще стартират от 17 400 евро. Хибридната версия ще се предлага от минимум 22 000 евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар