Тази седмица пред подбрана публика по време на събитието, което Stellantis организира за представянето си на новия план за софтуерна програма и компютърни технологии, бе представена и концепцията Chrysler Airfow. Новата програма, която ще превърне концерна в технологична компания с приходи от новия отрасъл възлизащи на близо 30 млрд. евро до края на 2030 година, бе представена лично от Карлос Таварес.
Концептуалният модел на Chrysler, вдъхва нови надежди за бъдещето на марката, чието положение в момента е сравнимо с това на Lancia. Chrysler Airfow Concept, бе използван като фон по време на Stellantis Software Day, но стана ясно, че той е по-близко до серийно производство от колкото изглежда и е напълно действащ модел, който би трябвало да бъде внедрен в серийно производство най-късно до края на 2024 година. Разбира се по отношение на дизайна ще бъдат направени известни корекции в серийният модел, както и на интериора.
Концепцията Airfow е изградена върху новата STLA, модулна платформа на концерна предназначена за електрическите модели на всички марки, които попадат под крилото на Stellantis. Бъдещият електрически SUV на Chrysler ще трябва да се изправи директно срещу Ford Mustang Mach-E , като ще предлага автономия от 700км. За задвижване моделът ще разчита на един или два електромотора с мощност между 170 и 245 к.с. и задвижване съответно на две или четири колела.
Интериорът предлага технологична обстановка с три екрана пред пътника и водача и допълнителни два дисплея за возещите се на втория ред седалки. На борда има възможност за безжична актуализация и провеждане на конферентни връзки, а менюто на инфоразвлекателната система може да се конфигурира индивидуално според предпочитанията на пътниците.
Няма коментари:
Публикуване на коментар