Още по-безсмислена е възможността моделът да се разтяга по подобие на Renault Morphoz Concept. В режим GT, концепцията е с нормално междуосие и огромно пространство за краката на пасажерите, които се чувстват като пътници на втория ред седалки, тъй като в този режим управлението поема автономната система за шофиране от 4-то ниво, каквато все още марката не е разработила напълно. В този случай воланът се скрива под таблото оборудвано с 55-инчов екран за инфотайнмънт системата, която дава възможност за сърфиране в интернет, провеждане на конферентни видео разговори и дори гледане на филми. В режим Sports, междуосието се свива с 25см., воланът застава на обичайното си място, а в краката на водача се появяват и два педала, които се регулират заедно с волана. Производителят акцентира на използваните еко материали за изработката на интериора като: микрофибър, синтетична кожа и евкалиптово дърво.
За задвижване на теория концепцията Audi Skysphere, разчита на един електромотор задвижващ задните колела с мощност 632 к.с. Той се захранва от батерия с капацитет 80 кВтч., която осигурява автономия от 500км. Дали това е достатъчно си отговорете сами, но ускорението от 0 до 100км/ч. от 4 секунди напълно ще задоволи всякакви изисквания и очаквания от подобен модел, който между впрочем разполага с завиващи задни колела и адаптивно окачване с възможност за промяна на клиренса.
Няма коментари:
Публикуване на коментар