В средата на своя жизнен цикъл, представеният преди пет години Jaguar XF е подложен но основна модернизация. Външните промени не са толкова фрапантни и включват нов дизайн на броните, радиаторната решетка и променената оптика на предните и задните светлини. Това което е изцяло ново се крие във вътрешността на луксозният седан. Интериорът е изцяло нов и предлага една нова атмосфера за моделите на марката, която бе наложена в обновения Jaguar F-Pace. Пред водача място намира цифров инструментален панел с големина 12.3-инча, а срещу доплащане може да се поръча и хедъп дисплей. На централната конзола място намира 11.4-инчов, извит дисплей за инфотайнмънт системата от нова поколение, а панелът за контрол на климатичната инсталация е изцяло нов. Въртящият клъстер за смяна на предавките е отстъпил място на елегантен джойстик на конзолата между двете предни седалки, където намира място и легло за безжично зареждане на смартфони. Панелите на вратите също са с нов дизайн. Производителят споменава специално, че климатичната инсталация е изцяло нова с йонизатор на въздуха, а за по-добрата обстановка се грижи и системата за подтискане на шума.
Относно механиката, нямо много промени. Всички познати агрегати остават на служба включително и тези от FORD, като е странно решението в този модел да не намира място леката хибридна система с изключение на 2.0 литровият дизел със стартер генератор работещ под напрежение 48V с мощност 204к.с., който остава и единствено предложение за 4-цилиндров дизел в гамата. Бензиновите, 4-цилиндрови версии вече ще бъдат само две с мощност от 250 и 300к.с. Обновеният Jaguar XF, вече ще се предлага само с 8-степенна, автоматична трансмисия задвижваща задните или четирите колела в зависимост от модификацията.
Няма коментари:
Публикуване на коментар