Японският, компактен модел получава известни подобрения, свързани предимно в областта на механиката и оборудването. Външно обновената версия се различава единствено с новата радиаторна решетка, добавени аеро елементи, нов дизайн на джантите и цветовата гама, която сега включва 10 цвята и възможност за двуцветно оцветяване.
Това което не може да се види са направените промени в механиката и то най-вече за така наречената лека хибридна версия. Сега, тя работи под напрежение 48V и интегриран стартер генератор, който черпи енергия от литиево-йонна батерия разположена под предните седалки. Изцяло нова е напълно хибридната версия, за която към момента не се споделя много информация снабдена с електромотор в съчетание с 1.2 литровия, бензинов мотор и CVT трансмисия с имитация на 5 предавки. Конвенционалните версии продължават да разчитат на 1.2 литровия бензинов агрегат съчетан с 5-степенна, механична, CVT или 6-степенна, автоматична трансмисии предаващи движението към предните или четирите колела. Версията Sport, продължава да се предлага с 1.4 литровия, турбо бензинов агрегат с мощност 140к.с. Нищо не се споменава за 1.0 литровият мотор, който най-вероятно ще се предлага само на някои пазари.
В интериора промени няма, но оборудването е станало значително по-богато. Сега серийно ще се предлагат неща като: авт. фарове, адаптивен автопилот, асистент за подпомагане потеглянето при наклон, асистент за поддържане движението в пътната лента, сензор за обекти в сляпата зона на водача, система за разпознаване на пътни знаци, подобрена озвучителна система с 6 високоговорителя, а към цифровия дисплей пред водача е добавена и опция за цифров индикатор на скоростта.
Няма коментари:
Публикуване на коментар