
Платформата е изградена от модулни елементи, които могат да бъдат съвместими до 70% в различните модели. За нейната направа ще бъдат използвани 70%, високоякостна стомана - 20%, обикновена стомана и 10%, алуминии. Междуосието може да варира от 2.55 до 2.70 метра, а широчината от 1.5 до 1.6 метра. Това от своя страна ще позволи на компанията да съкрати разработката на бъдещите модели от 36 на 18 месеца, което означава, че в скоро бъдеще трябва да очакваме вълна от нови модели на концерна, който има за цел да стане един от водещите в световен мащаб. ВМА платформата ще стане основа на всички компактни модели, SUV и MPV и ще намали значително разходите на компанията.

Първият модел базиран на новата платформа ще бъде представен до края на тази година и е известен под кодовото наименование SX11, като ще замени кросоувъра Geely Emgrand NL7, който пък ще стане донор за първият кросоувър на Proton. В началото обаче двата модела ще се предлагат успоредно. До края на десетилетието, китайската марка възнамерява да изнесе своето производство и в държави от Африка, Европа, Близкия изток и Южна Америка.
Няма коментари:
Публикуване на коментар