За съжаление тази седмица бе оскъдна от към премиери, но за сметка на това преди броени часове станаха достъпни първите снимки на един от най-чаканите модели за тази година, а именно второто поколение на Porsche Panamera. Официалната премиера пред журналисти е насрочена за 28 юни, а официално пред публика моделът ще бъде показан по време на автосалона в Париж. Поради тази причина все още не разполагаме с официална информация относно механиката, но пък знаем, че производителя ще лансира този модел, като: най-бързият четириместен автомобил в серийно производство. Под капака място ще намират изцяло нови V6-цилиндрови мотори, както и новия V8-цилиндров би-турбо мотор представен официално преди месец. Хибридна версия също ще присъства в гамата на модела, както и дизелова такава.
Относно дизайна се вижда, че той е еволюция на този в настоящия модел. За съжаление само задните светлини от концепцията Porsche Panamera Sport Turismo са намерили място в производственият модел. Предницата и все така скучна, а профилът остава почти непроменен. Въпреки удълженото междуосие обаче трябва да признаем, че новото поколение изглежда по-динамично. Не е тайна, че най-късно през следващата година ще видим и модификацията Shooting Brake, чиято задна част ще бъде по-изправена по подобие на споменатата концепция. По непотвърдена информация в по-късен етап пък се очаква и версия с две врати, както и кабриолет.
В интериора промените са по-драстични. Няма и помен от бутоните тип " Vertu", а 12.3-инчовия екран на инфотейнмънт системата е главният акцент. Инструменталният панел пред водача също е дигитален, като само оборотомерът е останал конвенционален със стрелка. Пътниците на втория ред седалки също няма да скучаят, като на тяхно разположение също ще бъде тъчскрийн екран с bluetooth свързаност, чрез който не само ще могат да управляват температурата на климатичната инсталация в задната част на салона, а и ще могат да свързват мобилните си устройства. Повече подробности за новият модел ще станат ясни през следващата седмица.
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Второто поколение на Panamera е изградено върху новата MSB платформа с увеличено междуосие. Серийно моделът ще се предлага с адаптивно въздушно окачване, система за активен контрол на стабилността, а срещу доплащане ще се предлага и модерният напоследък активен заден мост.
Първоначално под капака място ще намират три агрегата. Това са бензиновият 2.9 литров, би-турбо мотор с мощност 440к.с. за версията 4S, с помощта на който ускорението от 0 до 100км/ч става за 4.4 секунди. Флагманският 4.0 литров, V8-цилиндров, би-турбо мотор разполага с 550к.с., достатъчни да ускорят тежащият близо 2 тона автомобил до 100км/ч за 3.6 секунди. Максималната скорост посочена от производителя е 306км/ч. Максималната скорост на дизеловата версия е едва 285км/ч, но това не пречи тя да бъде коронована за най-бързият дизел за всички времена. това става благодарение на новият 4.0 литров, би-турбо дизел с мощност 422к.с., който направи своята премиера в Audi SQ7 TDI. Ускорението от 0 до 100км/ч на Porsche Panamera 4S Diesel е 4.5 секунди, а посоченият среден разход е 6.8л/100км. Всички агрегати ще се предлагат серийно със 7-степенна PDK трансмисия задвижваща четирите колела.
До края на но следващата година марката обещава, че ще обогати моделната гама с нови агрегати, както и с хибридна версия. Продажбите на Panamera в Германия започват от ноември месец, като цените ще стартират от 113 027 евро, което е с над 30% повече от това, което марката иска за базовата версия на настоящия модел.
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Второто поколение на Panamera е изградено върху новата MSB платформа с увеличено междуосие. Серийно моделът ще се предлага с адаптивно въздушно окачване, система за активен контрол на стабилността, а срещу доплащане ще се предлага и модерният напоследък активен заден мост.
Първоначално под капака място ще намират три агрегата. Това са бензиновият 2.9 литров, би-турбо мотор с мощност 440к.с. за версията 4S, с помощта на който ускорението от 0 до 100км/ч става за 4.4 секунди. Флагманският 4.0 литров, V8-цилиндров, би-турбо мотор разполага с 550к.с., достатъчни да ускорят тежащият близо 2 тона автомобил до 100км/ч за 3.6 секунди. Максималната скорост посочена от производителя е 306км/ч. Максималната скорост на дизеловата версия е едва 285км/ч, но това не пречи тя да бъде коронована за най-бързият дизел за всички времена. това става благодарение на новият 4.0 литров, би-турбо дизел с мощност 422к.с., който направи своята премиера в Audi SQ7 TDI. Ускорението от 0 до 100км/ч на Porsche Panamera 4S Diesel е 4.5 секунди, а посоченият среден разход е 6.8л/100км. Всички агрегати ще се предлагат серийно със 7-степенна PDK трансмисия задвижваща четирите колела.
До края на но следващата година марката обещава, че ще обогати моделната гама с нови агрегати, както и с хибридна версия. Продажбите на Panamera в Германия започват от ноември месец, като цените ще стартират от 113 027 евро, което е с над 30% повече от това, което марката иска за базовата версия на настоящия модел.
Няма коментари:
Публикуване на коментар