Броени дни след премиерата на Tesla Model 3, който до момента има над 300 000 заявки, марката представя фейслифт версията на своя първи модел. Представеният през 2012 година Tesla Model S доби световна популярност и се радва на задоволителни продажби въпреки солената си цена. В обновената версия тя няма да бъде по-ниска, но клиентите ще се радват на по-изчистен дизайн, изцяло LED светлини и нов дизайн на джантите. В интериора промени няма, но на разположение на клиентите ще бъдат нови декоративни елементи от светъл и тъмен бук. Климатичната инсталация също е променена и снабдена с филтър, който прочиства въздуха на 98%. Емблематичният, 17-инчов дисплей разположен вертикално остава в серийното оборудване. Третия ред седалки също ще продължава да се предлага, но срещу доплащане. Да припомним, че именно той стана причина за привикването на близо 3000 автомобила от Tesla Model X във фирмените сервизи, тъй като бе открито, че в случай на инцидент той не е захванат надеждно към основата и е възможно да причини тежки контузии на возещите се.
Относно механиката промени няма или поне не се съобщава за такива. Моделът се задвижва от два електромотора позиционирани на предния и задния мост, които допринасят за завидно сцепление и контрол на автомобила благодарение на четирите задвижващи колела. Те черпят енергия от литиево-йонна батерия с мощност 70 или 90кВтч. Според данни от производителя обновеният модел в най-мощната си версия - P90D, чиято сумарна мощност на електромоторите е 762к.с., ускорява от 0 до 100км/ч за едва 2.8 секунди, а максималната скорост е 155 мили в час. Дистанцията, която може да се измине с едно зареждане на батерията при положение, че средната скорост е 55 мили и климатикът е изключен е съответно: 302, 309, 366 и 357 мили за версиите 70, 70D, 90D и P90D. цените остават непроменени или за базовата версия ще трябва да се разделите с малко, по-малко от 100 000 долара, ако се намирате в -Калифорния. Има слух, че марката подготвя и по-евтина версия на модела обозначена като 60 и 60D, чиято мощност на батерията ще е 60kWh, а автономията ще възлиза на 200 мили или 322км.
Не трябва да забравяме обаче, че в САЩ, марката изгражда зарядни станции използващи слънчева светлина, които клиентите на марката ще могат да зареждат своите модели напълно безплатно. Клиентите също така се радват и на безплатен сервиз през първите 7 години. Гаранцията е 4 години или 100 000, като тази на батерията е 8 години независимо от експлоатацията. Все още обаче марката не предлага резервна гума, тъй като тя добавя значително тегло към автомобила.
Няма коментари:
Публикуване на коментар