
Друг, не по-маловажен производствен дефект притежава последното поколение на Renault Master, оборудван с дизеловият агрегат M9T. Всички засегнати модели са произведени през ноември 2013 година и имат проблем със задния диференциал, който има склонност към самоунищожение. Материалите от които са изработени пиньона и короната имат склонност към стареене, което води до тяхното разрушаване.
Дизеловите версии на Mitsubishi ASX, произведени през декември 2013 година пък са с грешно инсталиран софтуер за управление работата на мотора, който води до натрупване на прекалено голямо количество сажди в цилиндрите, което може да доведе до задиране на сегментите на буталата в стените на цилиндрите.
Направо куриозен е проблемът при Honda CR-V, произведени между декември 2012 и март 2013. От недоглеждане в производствения процес, някои екземпляри са с несъответстващи за модела спирачни дискове, които са с по-малък размер от необходимото. Това води до прегряване на накладките и влошаване на тяхната работа съответно и увеличаване на спирачния път.
Няма коментари:
Публикуване на коментар