Този уикенд, бе публикуван доклада на европейската агенция по безопасност, от който става ясно, че конкретни производители привикват дадени свои модели в оторизираните сервизи поради установени дефекти. На първо място ще споменем първото поколение на Toyota Aygo и Citroen C1 / Peugeot 107, които имат производствен дефект със задния мост. Всички модели произведени между юли и август 2013 година ще бъдат привикан в сервизите на марката поради опасност от скъсване на заварките на задния мост, като по този начин същият може да се отдели от купето, което води до непредсказуеми последствия.
Друг, не по-маловажен производствен дефект притежава последното поколение на Renault Master, оборудван с дизеловият агрегат M9T. Всички засегнати модели са произведени през ноември 2013 година и имат проблем със задния диференциал, който има склонност към самоунищожение. Материалите от които са изработени пиньона и короната имат склонност към стареене, което води до тяхното разрушаване.
Дизеловите версии на Mitsubishi ASX, произведени през декември 2013 година пък са с грешно инсталиран софтуер за управление работата на мотора, който води до натрупване на прекалено голямо количество сажди в цилиндрите, което може да доведе до задиране на сегментите на буталата в стените на цилиндрите.
Направо куриозен е проблемът при Honda CR-V, произведени между декември 2012 и март 2013. От недоглеждане в производствения процес, някои екземпляри са с несъответстващи за модела спирачни дискове, които са с по-малък размер от необходимото. Това води до прегряване на накладките и влошаване на тяхната работа съответно и увеличаване на спирачния път.
Няма коментари:
Публикуване на коментар