сряда, 14 август 2019 г.

Volkswagen T-Roc Cabriolet с премиера във Франкфурт

Првият опит за съживяването на откритите SUV модели, бе дело на японците с Nissan Murano CrossCabriolet, след което и англичаните се пробваха със своя Range Rover Evoque Convertible, но за съжаление и двата  опита приключиха безславно и то не заради друго, ами поради високата цена, която производителите искаха за своите кабриолети. Така продажбите не можаха да покрият очакванията и моделите  останаха без наследници. Сега немците ще се опитат да атакуват със свое предложение, написано домашно и на предстоящия автосалон във Франкфурт,  ще представят откритата версия на Volkswagen T-Roc с мек сгъваем покрив. За този модел не са жалени средства, тъй като именно той ще бъде и единственото кабрио в гамата на марката. Не е тайна, че пазарният дял на този тип автомобили се сви през последните години, но VW ще използва бума на кросоувър моделите и реално в момента ще бъде единствения производител, който ще предлага пълноразмерен кросоувър кабриолет. 
За вложените осилия и сериозните намерения говори факта, че междуосието на тази версия в сравнение с конвенционалният модел е увеличено с 37мм., а общата дължина с 34мм. За усилване на конструкцията се използвани допълнителни опори в пода, задните калници и рамката на прозореца, като по този начин, тя притежава желаните нива на усукване. Багажното пространство възлиза на 284 литра при сгънат покрив, което е достатъчно за два средни куфара. 
Първоначално Volkswagen T-Roc Cabriolet ще се предлага само с два бензинови агрегата. Това са: 3-цилиндровия, 1.0 литров, TSI с мощност 115к.с. и 1.5 литровия, 4-цилиндров, турбо мотор във версия на мощност от 150к.с. Стандартно трансмисията е 6-степенна, механична, а срещу доплащане ще бъде налична и 7-степенната - DSG, предаващи движението към предните колела. При евентуален пазарен успех обаче, марката е готова да предложи и още модификации. 
Интериора е идентичен с този на закритата версия, като стандартно моделът ще се предлага с цифров информационен панел пред водача, мултимедия с 8-инчов екран, 17-цолови лети джанти, амбиентно осветление и т.н. Според информацията, продажбите на модела ще започнат през пролетта на следващата година, а производството ще се осъществява в заводите на Karmann. Цени все още не са обявени официално, но се предполага, че базовата версия няма да надхвърля границата от 30 000 евро.  







Няма коментари:

Публикуване на коментар