Почти четири години след премиерата на Maserati Quattroporte, италианците решиха да освежат своя флагман и да му предадат по-аристократичен вид. Дали са успели преценете сами, но е факт, че новата радиаторна решетка и променената предна броня правят модела да изглежда по-солиден. С цел подобряване на аеродинамиката зад радиаторната решетка са монтирани електрически регулируеми ламели, които ограничават притока на въздух към моторният отсек и го отвеждат под автомобила. В резултат на това максималната скорост на модела е увеличена с 3км/ч. В задната си част моделът не е променен значително, но новата броня и различните накрайниците на изпускателната система отличават новата версия.
Интериора също е получил известни промени. Циферблатите на инструменталният панел пред водача са с нов дизай. Централната конзола и нова с нови контролери за климатичната инсталация и по-голям, 8.4-инчов дисплей. +Естествено оборудването става по-богато. Налични вече ще бъдат системите за следене движението в пътното платно, адаптивен автопилот и система за предотвратяване на сблъсък.
За жалст обаче под капака не намираме нищо ново. Разбира се познатите V6-цилиндрови, 3.0 турбо и 3.5 литрови мотори с мощност съответно 410 и 345к.с. не са за подценяване, но черешката на тортата си остава V8-цилиндровия, 3.8 литров, би-турбо мотор с мощност 523к.с. Дизеловият 3.0 литров, V6-цилиндров мотор със своите 275к.с. остава в гамата на модела. серийно всички версии се предлагат с 8-степенна, автоматична трансмисия. Предаването на четирите колела се предлага само за 3.0 литровият, бензинов агрегат. Продажбите на обновеното Quattroporte започват от края на този месец, като цени все още не се съобщават.
Няма коментари:
Публикуване на коментар